سرخط خبرها

امباپه: پیشنهاد رئال مادرید کم است

  • کد خبر: ۲۱۰۶۷۲
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
امباپه: پیشنهاد رئال مادرید کم است
پیشنهاد ارائه شده از سوی رئال مادرید نتوانسته است رضایت کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، را جلب کند.

به گزارش شهرآرانیوز، شایعات درباره پیوستن امباپه به رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده در چند هفته اخیر بار دیگر به اوج خودش رسیده است.

این بازیکن بار‌ها گفته که علاقه زیادی به رئال دارد، اما با توجه به این که دو سال قبل و با وجود توافق شفاهی با این باشگاه، ناگهان تصمیم گرفت قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کند، تردید‌هایی درباره حضورش در سانتیاگو برنابئو وجود دارد.

با این حال، بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی در روز‌های اخیر تایید کردند که او تصمیمش را برای پیوستن به رئال گرفته است و قصد دارد در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد به این باشگاه ملحق شود.

حالا ایندیپندنت خبر داده است که بسیاری از اطرافیان امباپه این احساس را دارند که او بالاخره قصد جدایی از پی اس جی را دارد، اما پیشنهاد ارائه شده از سوی رئال هم چندان به مذاق او و خانواده‌اش خوش نیامده و از نظر آن‌ها بسیار کم است.

حتی این احتمال وجود دارد که اگر او پیشنهاد بهتری از سوی باشگاه دیگری دریافت کند، حاضر به بررسی آن باشد و شاید حتی آن را قبول کند. پیش از این نام دو باشگاه لیورپول و آرسنال در فهرست علاقمندان به جذب امباپه دیده شده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->